محیطی امن و کاملاً محرمانه

سوالات خود را از پزشکان و روانشناسان پزشکیو بپرسید و تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

با به اشتراک‌گذاری افکار و تجربیات خود، می‌توانید به افراد بسیاری با شرایط مشابه کمک کرده و آن‌ها را در درک بهتر بیماری‌ها، علائم و عوارض دارویی راهنمایی کنید. ما تا انتهای مسیر همراه شما هستیم.

متن سوال یا تجربه خود را اینجا بنویسید...
ثبت سوال

نتایج جستجو

ابوریحان 29 فروردین 1403

استرس و اضطراب

سلام وقت بخیر. من یک دانش اموز کنکوری هستم. وقتی که زیاد به اینده فکر میکنم و نگران میشم دچار تنگی نفس شدیدی میشم به طوری که احساس میکنم نمیتونم نفس بکشم و باید دم عمیق داشته باشم و تپش قلبم میگیرم.
نمیدونم اینا بخاطر استرسه یا چی؟ باید به پزشک مراجعه کنم؟
و اینکه ریفلاکس معده دارم، قبلنا مگر در شرایط پر استرس زیاد متوجهش نمیشدم اما الان اگه صبحا زود بیدارشم هی معدم اسید برگشت میده طوری که حتی نمیتونم در بعضی مواقع حرف بزنم. کافئین هم در روزهای خیلی محدود مصرف کردم و الان مصرف نمیکنم.

مشاهده گفتگو و پاسخ‌ها
سلام وقتتون بخیر. این علائمی که فرمودید از جمله رفلاکس معده، میتونه تحت تاثیر استرس و اضطراب شما به دنبال آزمون‌های پیش رو باشه. توجه داشته باشید که شما تنها کسی نیستید که این شرایط پر استرس رو تجربه میکنید و مطمئن باشید که به خوبی میتونید به کمک یک پزشک و روانشناس ماهر بر این شرایط مسلط بشید. پس توصیه میکنم تا عوارض این رفلاکس و اضطراب ماندگار نشده به یک پزشک مراجعه بفرمایید. با آرزوی موفقیت در آزمون‌های پیش رو :)