پرسش مطرح شده
06 مرداد 1403
تنبلی تخمدان
سلام! سی و نه سالهام و یک دختر ده ساله دارم. یکسالی هست که تنبلی تخمدان دارم. میخوام باردار بشم. به دکتر مراجعه کردم ولی نتیجهای نگرفتم. اول این که ممکنه فعالیت تخمدانم برنگرده؟ و دوم استرسیست که برای بارداری و به دنیا آوردن بچهی سالم دارم.