پرسش مطرح شده
24 خرداد 1403
double bull tablet
سلام وقتتون بخیر، خیلی ممنون از تیم خوبتون و وقت و انرژی که برای جواب دادن به سوالات ما میذارین🌹
من مدتیه که احساس بی حالی و بی حوصلگی دارم، اگرچه این حس منشأ روانی هم داره، اما میخواستم بدونم اشکالی نداره روزی یدونه قرص مکمل دابل بول بخورم؟
قبلا هم پیش اومده که دچار این بی حالیها بشم و وقتی این مکمل رو مصرف میکردم خیلی خوب بود برام.
فقط نکته ای که وجود داره من پرکاری تیروئید دارم و متی مازول هم مصرف میکنم، آیا مصرف دابل بول با متی مازول تداخل نداره؟
میتونم استفاده کنم؟