پرسش مطرح شده
23 مرداد 1403
سرماخوردگی
سلام وقت بخیر، خسته نباشید
من ۲۴سالمه، یه بچه سه ماهه دارم یکم سرما خوردم ابریزش بینی دارم و یکم گلودرد به همراه خستگی. چه کارهایی کنم بچهم سرما نخوره و چه داروهایی بخورم خودم زودتر خوب بشم؟
پیشاپیش ممنونم ازتون.