پرسش مطرح شده
14 بهمن 1402
دیابت
سلام من دیابت دارم. شنیدم که عسل برای دیابت خوبه. میتونم عسل بخورم؟
شما هم میتوانید به صورت کاملاً رایگان سوال خود را ثبت کنید تا پزشکان متخصص کلینیک در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.