پرسش مطرح شده
30 خرداد 1405
.
سلام وقت بخیر
گوش خواهرمو با انژوکت سوراخ کردیم قسمت بالا روی غضروف، یک هفته اس که کلی ورم کرده و اوایل چرک میداد بعدش ورمش خیلی زیاد شد(همون اول که گوشش ورم کرد سریع گوشواره رو در اوردیم) بردیمش دکتر، متخصص گوش ۲ بار گوشش رو تخلیه کردن با سرنگ ولی هیچ تغییری نکرده
(گوشش مث اینهایی که تو کشتی گوش شون میشکنه و باد میکنه دقیقا همین طوری شده،خیلی بزرگ و ورم کرده)
الان به نظر شما چیکار کنیم🙏😢