پرسش مطرح شده 30 خرداد 1405

.

سلام وقت بخیر گوش خواهرمو با انژوکت سوراخ کردیم قسمت بالا روی غضروف، یک هفته اس که کلی ورم کرده و اوایل چرک میداد بعدش ورمش خیلی زیاد شد(همون اول که گوشش ورم کرد سریع گوشواره رو در اوردیم) بردیمش دکتر، متخصص گوش ۲ بار گوشش رو تخلیه کردن با سرنگ ولی هیچ تغییری نکرده (گوشش مث اینهایی که تو کشتی گوش شون میشکنه و باد میکنه دقیقا همین طوری شده،خیلی بزرگ و ورم کرده) الان به نظر شما چیکار کنیم🙏😢

سوال پزشکی متفاوتی دارید

شما هم می‌توانید به صورت کاملاً رایگان سوال خود را ثبت کنید تا پزشکان متخصص کلینیک در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

ارسال سوال جدید