پرسش مطرح شده 09 مهر 1404

قلب

سلام وقتتون بخیر من یه دوسالی هست دردی رو در سمت چپ (قلبم) و دست چپم حس میکنم اما هر چند وقت یکبار بود. الان یه دو سه ماهی میشه که خیلی شدیدتر شده. تقریبا هر شب مثل امشب موقع خواب درد دارم. فعلا شرایط دکتر رفتن ندارم. خواستم ببینم قرصی دارویی چیزی هست که فعلا دردم رو کمتر کنه؟ یا چیزی هست ک نباید مصرف کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید ✨
سلام و وقت بخیر. علت درد قفسه‌ی سینه لزوما مسائل قلبی نیست اما این موارد باید حتما رد بشن. اگر سابقه‌ی بیماری‌هایی مثل دیابت، فشارخون بالا و چربی خون بالا دارید یا سیگار میکشید و یا در خانواده‌ی نزدیکتون سابقه‌ی بیماری‌های قلبی در سنین پایین یا مرگ ناگهانی به علت مسائل قلبی داشتید، این‌ها مواردی هستن که اهیمت بررسی رو در شما مهم‌تر میکنن. توصیه‌ی اکید ما به شما اینه که حتما به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنید تا با معاینه و شرح‌حال و انجام اقدامات بیشتر، این مسائل حیاتی رو در شما کنار بذاره و علت دردهای قفسه‌ی سینه رو در شما مشخص کنه. با آرزوی سلامتی و بهروزی
محتوای درمانی منطبق بر پروتکل‌های رسمی

سوال پزشکی متفاوتی دارید

شما هم می‌توانید به صورت کاملاً رایگان سوال خود را ثبت کنید تا پزشکان متخصص کلینیک در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

ارسال سوال جدید