پرسش مطرح شده
09 مهر 1404
قلب
سلام وقتتون بخیر
من یه دوسالی هست دردی رو در سمت چپ (قلبم) و دست چپم حس میکنم اما هر چند وقت یکبار بود. الان یه دو سه ماهی میشه که خیلی شدیدتر شده. تقریبا هر شب مثل امشب موقع خواب درد دارم. فعلا شرایط دکتر رفتن ندارم. خواستم ببینم قرصی دارویی چیزی هست که فعلا دردم رو کمتر کنه؟ یا چیزی هست ک نباید مصرف کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید ✨