پرسش مطرح شده
29 فروردین 1403
استرس و اضطراب
سلام وقت بخیر. من یک دانش اموز کنکوری هستم. وقتی که زیاد به اینده فکر میکنم و نگران میشم دچار تنگی نفس شدیدی میشم به طوری که احساس میکنم نمیتونم نفس بکشم و باید دم عمیق داشته باشم و تپش قلبم میگیرم.
نمیدونم اینا بخاطر استرسه یا چی؟ باید به پزشک مراجعه کنم؟
و اینکه ریفلاکس معده دارم، قبلنا مگر در شرایط پر استرس زیاد متوجهش نمیشدم اما الان اگه صبحا زود بیدارشم هی معدم اسید برگشت میده طوری که حتی نمیتونم در بعضی مواقع حرف بزنم. کافئین هم در روزهای خیلی محدود مصرف کردم و الان مصرف نمیکنم.